شیراز؛

كشف افزون بر 828 كیلوگرم مواد افیونی از سوداگران مرگ

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 828 كیلو و 880 گرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: مأموران انتظامی از تردد یك دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در اطراف شهرستان نی ریز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور كار قرار دادند. 

وی ادامه داد: مأموران با اعزام به منطقه ای به نام " كر سفید" واقع در شمال غربی شهرستان، خودرو را مشاهده و دستور ایست دادند كه راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار كرد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 245 كیلوگرم تریاك و پنج كیلوگرم هروئین كشف و یك نفر قاچاقچی مواد مخدر كشف شد. 

گودرزی از اجرای یك عملیات دیگر توسط پلیس در شهرستان داراب خبر داد و افزود: مأموران انتظامی این شهرستان یك دستگاه خودرو وانت پیكان را در ایست و بازرسی قلاتویه متوقف و راننده خودرو را دستگیر كردند؛ در بازرسی از این خودرو نیز 488 كیلو و 880 گرم تریاك كشف شد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر شیراز مطلع شدند. 

گودرزی افزود: در این خصوص مخفیگاه این افراد در یكی از محله های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفته و مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند. 

وی گفت: در بازرسی از یك دستگاه خودرو پراید كه در منزل و مخفیگاه این افراد پارك شده بود، 90 كیلوگرم حشیش كشف و در این راستا چهار نفر متهم دستگیر شدند.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار