پنج سارق کيف قاپ از اعضای يک باند در آمل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف هشت فقره سرقت و کيف قاپی با شناسايی و دستگيری پنج سارق کيف قاپ از اعضای يک باند خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت و کيف قاپی از سوی راکبان موتورسيکلت در خيابان های شهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: کارآگاهان پليس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و انجام گشت های هدفمند در مناطق آلوده و جرم خيز پس از چند روز تحقيقات گسترده پليسی سرانجام يکی از سارقان کيف قاپ به نام صابر- ح را شناسايی و در اقدامی غافلگيرانه اين فرد را دستگير کردند.

سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم گفت : ماموران با هماهنگی قضايی در بازرسی از مخفيگاه متهم موفق شدند، لوازم سرقتی شامل تبلت، تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسايی مسروقه را کشف کردند.

وی افزود : متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به هشت فقره کيف قاپی با همدستی چهار همدست ديگرش اعتراف کرد که با هماهنگی قضايی اين افراد نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : از این متهمان دو دستگاه موتورسيکلت که در امر سرقت و کيف قاپی استفاده می شد، توقيف و روانه پارکينگ شد.

وی از شهروندان خواست: حتی الامکان از حمل پول زياد خودداری کرده و هميشه کيف همراه خود را با دستی که به سمت ديوار يا جدول خيابان است حمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.