رئيس كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شوراي شهر اصفهان گفت: بارها از مسئولان عالي رتبه كشور وعده احيا زاينده رود را شنيده ايم كه به آن عمل نشده از اين رو شاهد بي اعتمادي مردم به مسئولان هستيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،اصغر آذربايجاني امروز در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان،پس از گراميداشت نهم دي ماه، روز بصيرت و میثاق امت با ولایت، اظهار كرد: سخنرانی معاون رییس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست کشور و همچنین صحبت های رئیس اتاق بازرگانی و اعتراض کشاورزان در هفته گذشته در جلسه ای در محل اتاق بازرگانی نشان از یک واقعیت بود.
وي افزود: امسال و سال گذشته قول هایی از سوی عالی ترین مقامات کشور از جمله ریاست جمهوری، معاون اول رییس جمهور و دیگر معاونان و وزیران دولت برای حل بحران زاینده رود و باتلاق گاوخونی و حل مشکلات زیست محیطی اصفهان داده شد ولی همچنان شاهد بیانات و اعتراض صریح مردم و نخبگان استان هستیم.
رئيسكميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شوراي شهر اصفهان بيان كرد: اين افرادبه روند تصمیم گیری ها و همچنین عملیاتی نشدن قول ها و مصوبات شورای عالی آب در کشور و بی مهری به تنها رودخانه فلات مرکزی ایران اعتراض جدی دارند و حتی در صحبت های اين افراد با عناوینی از جمله قهر دولت با اصفهان از آن یاد می شود.
آذربايجاني ادامه داد: به نظر می رسد فارغ از اینکه محتوای مطالب بیان شده و اقدامات صورت گرفته چه بوده و چه خواهد شد، اين اعتراض نشان مي دهد كه مرذم اصفهان به مسئولان و تصميم گيري هاي مدیران عالي رتبه كشور بي اعتماد شده اند.
وي بيان كرد: آنچه می توان به عنوان نتیجه در کلام نخبگان و همچنین مردم اصفهان جستجو کرد عدم دغدغه در سطح کلان دولت و عدم اهمیت زاینده رود و مشکلات زیست محیطی اصفهان درتصمیمات مدیریتی برای حل بحران آن علیرغم مصوبات و تفاهم نامه های بین بخشی مورد تصویب است.
 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.