فروش خامس رودریگز و کاراسکو، پای باشگاه موناکوی فرانسه را نیز به پرونده فرار مالیاتی باز کرد.

باشگاه موناکو به فرار مالیاتی متهم شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اداره مالیات کشور فرانسه فصل گذشته باشگاه موناکو را به پرداخت 11.7 میلیون یورو برای فروش خامس رودریگز، یانیک کاراسکو و آیمن عبدالنور محکوم کرد.

این باشگاه فرانسوی که به فرار مالیاتی درباره هزینه فروش این 3 بازیکن متهم شده است، برای فروش یانیک کاراسکو به باشگاه اتلتیکو مادرید 17.3 میلیون یورو و برای فروش آیمن عبدالنور به باشگاه والنسیا 21.8 میلیون یورو دریافت کرده است.

اداره مالیات کشور فرانسه از باشگاه موناکو درخواست کرده است که 5.1 میلیون یورو برای فروش این دو بازیکن به این نهاد بپردازد.

البته یادآوری این نکته نیز ضروری است که مبلغ یاد شده را باید به هزینه فروش خامس رودریگز به باشگاه رئال مادرید نیز افزود، چرا که باشگاه فرانسوی در سال 2013 برای خرید ستاره کلمبیایی 45 میلیون یورو به باشگاه پورتو پرداخت کرد و در سال 2014 نیز وی را با دریافت 80 میلیون یورو به باشگاه رئال مادرید واگذار کرد که به دنبال آن هزینه ای برابر با 35 میلیون یورو را به عنوان سود به جیب زد و به همین دلیل باید مبلغ 6.6 میلیون یورو را اداره مالیات کشور فرانسه بپردازد.

گفتنی است که باشگاه موناکو 25 درصد از حق فروش یانیک کاراسکو و آیمن عبدالنور را در اختیار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار