الجزیره انگلیسی گزارش داد؛

افزایش شمار بی‌خانمان‌ها در قلب تجاری آمریکا بیداد می‌کند

شمار بی‌خانمان‌ها در شهر نیویورک آمریکا به بالا‌ترین میزان پس از از رکود بزرگ سال ۱۹۳۰ رسیده است.

افزایش شمار بی‌خانمان‌ها در قلب تجاری آمریکا بیداد می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه الجزیره انگلیسی از تشدید بی‌سابقه مسئله بی‌خانمان‌ها در شهر نیویورک آمریکا خبر داد. 

این شبکه تلویزیونی در گزارشی اعلام کرد: شمار بی‌خانمان‌ها در شهر نیویورک آمریکا به بالا‌ترین میزان بعد از رکود بزرگ در ۱۹۳۰ رسیده است. 

 «گابریل الیزاندو»، خبرنگار این شبکه الجزیره گفت: بر اساس گزارش گروه موسوم به «ائتلاف ملی برای پایان دادن به بی‌خانمانی در آمریکا» در این کشور بیش از ۵۶۰ هزار نفر بی‌خانمان شب‌ها را در خیابان‌ها سپری می‌کنند؛ زیرا جایی برای ماندن ندارند. در شهر نیویورک تیم امداد و کمک‌رسانی به بی‌خانمان‌ها بیش از صد و چهارده سال است که تاسیس شده است. 

این گروه قدیمی‌ترین گروه امدادرسانی به بی‌خانمان‌ها در آمریکا است و ماموریت آن هم تامین غذا، سرپناه و لباس و شاید مهم‌تر از همه ایجاد امید برای بی‌خانمان‌ها در نیویورک است. 

 «دان بنسون»، رئیس گروه کمک‌رسانی به بی‌خانمان‌ها در نیویورک، در مصاحبه با خبرنگار الجزیره انگلیسی گفت ما در ایام کریسمس کمک‌های بیشتری را به بی‌خانمان‌ها ارائه می‌کنیم. 

وی گفت در روزهای عادی سال، به طور میانگین روزانه ۶۰۰ بسته غذایی را در میان بی‌خانمان‌ها توزیع می‌کنیم. ما دویست سرپناه برای بی‌خانمان‌ها آماده می‌کنیم. در ایام کریسمس هم تلاش می‌کنیم خدمات و کمک‌های بیشتری را به بی‌خانمان‌ها ارائه کنیم. 

خبرنگار الجزیره انگلیسی در ادامه گزارش خود در نیویورک گفت آمارهای موجود نشان می‌دهند که از هر ۱۰ هزار نفر شهروند آمریکا، حدود ۱۷ نفر بی‌خانمان هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار