رشته دوچرخه سواری در شهر دوچرخه ها بیش از پیش توسعه و گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزدگفت: باید با برنامه ریزی تلاش شود تا رشته دوچرخه سواری در شهر دوچرخه ها بیش از پیش توسعه و گسترش پیدا کند و در هر دو بخش همگانی و قهرمانی شاهد تحول باشیم که خوشبختانه هیات دوچرخه سواری استان اقدامات خوب و قابل تقدیری را در این مسیر انجام داده است.
 
 
 شریعتی افزود: امروزه بحث آموزش در هیات های ورزشی حرف اول را می زند و تشکیل این کلاس ها دراستان بسیار ضروری است و شرکت کنندگان نباید صرفا هدفشان حضور در کلاس ها باشد و باید پس از گذراندن دوره به استعدادیابی و قهرمان پروری بپردازند.
 
 
 مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس هیات دوچرخه سواری استان ، ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و سید احمد هاشمی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان و جمال تقی نژاد رئیس هیئت ورزش کارگری استان از روند اجرایی برگزاری کلاس داوری و مربیگری درجه سه دوچرخه سواری بازدید بعمل آوردند.
 
 درادمه مجید ناصری مدرس فدراسیون بعنوان عضو کمیته استعدادیابی هیئت دوچرخه سواری استان یزد منصوب و حکم انتصاب وی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اعطا شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار