معاون عمرانی استاندار گفت: محیط های عمومی برای حضور موثر معلولان درجامعه مناسب سازی می شود.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون عمرانی استاندار خواستار تحقق اهداف مناسب سازی محیط های عمومی برای حضور موثر جامعه معلولان شد .

نیک اقبالی در جلسه بررسی مناسب سازی اماکن عمومی بابیان اینکه باید به خدمات مورد نیاز جامعه هدف بشتر توجه شود گفت: یکسان سازی فرصتها با رعایت مبلمان شهری و مناسب سازی محیط عمومی برای معلولان و جانبازان عزیز امکان پذیر می شود.

وی با بیان اینکه توجه به نیاز این گروه از جامعه در ساخت و سازهای اداری و خصوصی یک ضرورت مهم است اضافه کرد: توجه به مناسب سازی باید پیوست این ساخت و سازها باشد.

وی حساسیت مدیران و ناظران برای تحقق این مهم را خواستار شد و افزود: استان برای رعایت مبلمان شهری، مناسب سازی محیط و یکسان سازی فرصتها از رتبه ی سی ام در سالهای گذشته در ردیف استانهای برتر قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار از ارزیابی عملکرد ادارات برای رعایت نیاز جامعه ی هدف خبر داد و گفت: علاوه بر دستگاههای دولتی باید زمینه ی مشارکت موسسات و انجمن های غیر دولتی برای تحقق این مهم بیش از پیش فراهم شود.

وی گفت به این منظورجلسات مستمر در مرکز و شهرستانهای استان برگزار می شود.

در این نشست موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان هم خواستار نظارت فنی برساخت و سازها و اصلاح برخی طرحهای مناسب سازی موجود شد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.