در حال حاضر با قرار نگرفتن رحمتی در ترکیب استقلال به نظر این اختلاف میان رحمتی و منصوریان شکل علنی به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از شکست تیم استقلال مقابل نفت‌تهران در رقابت‌های جام حذفی، حرف و حدیث‌هایی مبنی بر اختلاف میان علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی مطرح شد. ظاهرا رحمتی پیش از این بازی اعلام کرده که به دلیل بیماری نمی‌تواند در برابر نفت بازی کند، اما به یک‌باره  تصمیمش را در لحظه آخر عوض کرد و کاپیتان آبی ها در درون دروازه قرار گرفت.

البته پس از پایان بازی در وقت‌های قانونی، رحمتی بدون توجه به صحبت های منصوریان راهی رختکن شد و زمانی وی به زمین مسابقه بازمی‌گردد که داور در حال آغاز سوت وقت‌های اضافه بود. در هر صورت این رفتار دروازه‌بان استقلال، ناراحتی منصوریان را در پی داشت و پس از شکست مقابل نفت‌تهران، شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه، منصوریان قصد دارد رحمتی را برای بازی با سپاهان روی نیمکت بنشاند و از سیدحسین حسینی استفاده کند.

پیش از این شنیده می‌شد منصوریان از مدیران باشگاه خواسته تا رحمتی را در فهرست خروجی نیم فصل این تیم قرار دهند و با وجود نیمکت‌نشینی این بازیکن در آخرین بازی استقلال در نیم فصل اول، ظاهراً‌ در صورت ماندن منصوریان در استقلال، رحمتی از این تیم جدا خواهد شد.

البته شاید تلاش‌هایی از جانب مدیران باشگاه و بزرگان تیم مثل عبداللهی و فریبا برای رفع کدورت و اختلاف‌ها میان سرمربی و کاپیتان استقلال صورت بگیرد اما نیمکت‌نشینی رحمتی در بازی با سپاهان نشان می‌دهد تاکنون موفقیتی در این زمینه حاصل نشده است.

با همه این تفاسیر، شایعه نشستن روی نیمکت رحمتی در برابر سپاهان، به واقعیت تبدیل شد و برای نخستین بار رحمتی از سال 90 که برای استقلال بازی کرده -به جز  یک فصل هم در پیکان حضور داشت-، باید روی نیمکت ذخیره‌‌ها بنشیند. این اتفاق شاید برای رحمتی شوک بزرگی محسوب شده و به اعتبار او ضربه وارد کند.

با این وجود به احتمال فراوان در چند روز آینده واکنش‌های مختلفی در مورد اختلاف رحمتی و منصوریان صورت می‌گیرد و ممکن است حواشی زیادی برای باشگاه استقلال در پی داشته باشد.

منصوریان در حالی این تصمیم را گرفته که روز گذشته با امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در زمین شماره دوی آزادی دیدار و صحبت کرد و به نظر منصوریان در نظر دارد با روشی که در پیش گرفته بازیکن سالاری را برای همیشه از تیم خود کنار بگذارد و شاید صحبت هایی که در گوش این مربی مطرح شده باعث گردیده منصوریان در کمال آرامش تصمیمی بگیرد که تا حدی به نفع استقلال و البته خود منصوریان باشد کاری که مربیان فصل گذشته انجام ندادند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۳۹۵
قلعه نوعی اسطوره استقلال
آخرین اخبار