دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان از ارسال بیش‌ از ٦٠ اثر از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت استان خبر داد.

ارسال ٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های مکتوب و دیجیتال قرآنی لرستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ احمدی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو حوزه رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود گفت: هر رسانه با ارسال حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان ٢٢ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دفتر قرآن و عترت، می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

وی افزود: آثار با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، قرآن و عترت، فرهنگ حسینی و عاشورایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر موضوعات مرتبط با معارف اسلامی در این جشنواره پذیرفته می شود.

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان با اشاره به اینکه در هر بخش به سه رسانه برتر حوزه قرآن و عترت هدایایی اهدا می‌شودگفت: این جشنواره اولین جشنواره تخصصی رسانه‌ها در حوزه قرآن و عترت در استان است.

احمدی افزود: رسانه‌هایی که تاکنون آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال نکرده‌اند تا هفتم دی‌ماه برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.