سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: با بازیکنانی که در تمرینات بی انضباطی کنند به شدت برخورد می شود.

هاشمی نسب: حجتم را با بازیکنان تیم تمام کرده ام / کمک به خداداد در این شرایط اثبات دوستی من استمهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد وضعیت این روزهای تیم سیاه جامگان در جدول رده بندی لیگ برتر بیان کرد: هم اکنون بسیاری  از تیم ها هستند که وضعیت شان در جدول رده بندی نامناسب است.

وی درباره برنامه های تیم سیاه جامگان در نیم فصل دوم گفت: تمهیدات خاصی در نظر گرفته نشده است،اما باید بتوانیم از لحاظ انگیزشی روحیه بازیکنان را بالاتر ببریم تا در ادامه فصل با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر شوند.

مربی سیاه جامگان در ادامه درباره حضورش در فوتبال گفت: من به دلایلی دوست نداشتم به فوتبال برگردم و بارها گفته ام.مربیگری راحت نیست اما سعی دارم به تیم کمک کنم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه سیاه جامگان برای موفقیت در نیم فصل دوم به چه ابزاری نیاز دارد،عنوان کرد: همان طور که خداداد در صحبت هایش اعلام کرده هر بازیکنی که نمی تواند در سیاه جامگان بماند بهتر است به طور دوستانه از این تیم کناره گیری کند.بعد از بازی ضعیفی که تیم سیاه جامگان مقابل پرسپولیس انجام داد اگر بازیکنان باتجربه از این تیم بروند اتفاق خاصی در سیاه جامگان رخ نمی دهد، تنها هدفم کمک به تیم مشکی و قرمز پوش مشهدی در نیم فصل دوم است.

وی درباره اظهارات خداداد مبنی بر اینکه هاشمی نسب مسئول فنی سیاه جامگان است، تاکید کرد: خداداد لطف دارد اما به کمک وی نیازمندیم . او دید خوبی نسبت به فوتبال دارد؛ ضمن اینکه سایر اعضای کادرفنی سیاه جامگان نیز باید کمک کنند. امیدوارم با هم فکری بتوانیم به تیم کمک کنیم. از بازنده شدن ترس و واهمه ایی ندارم . من سرد و گرم چشیده فوتبال هستم وبا دیده منت همه اعتراضات را به جان می خرم. 

هاشمی نسب تصریح کرد:اگر خدای نکرده بازیکنی بخواهد در تمرینات بی انضباطی کند به طور حتم با شدت تمام با او برخورد می شود.

هاشمی نسب در پایان در پاسخ به این سوال که سیاه جامگان در پایان لیگ چه رتبه ای را در جدول لیگ شانزدهم کسب می کند،خاطر نشان کرد: در حال حاضر صحبت در باره جایگاه تیم در پایان لیگ زود است . بسیاری از دوستان به مدیر عامل تیم اعلام می کنند که تیم را در انتهای فصل قهرمان می کنیم اما در پایان می بینیم که تیم  برای بقا در لیگ می جنگد. هنوز اتفاق خاصی در تیم سیاه جامگان رخ نداده و کارمان را هنوز آغاز نکرده ایم و به محض شروع کار  عیار فنی شخص مشخص می شود البته باید به بضاعت تیم نیز نگاه کرد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار