ماموران انتظامی مازندران 32 ميليارد ريال کالای قاچاق آذرماه امسال در استان کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولويت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزيتی و فرآورده های شيلاتي با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم همچون ماه های گذشته در سطح استان به مرحله اجر درآمد.

وی افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی با حساسيت، پيگيری و رصد قاچاقچيان و در راستای ماموريت های محوله، با اقدامات اطلاعاتی و فنی، انبارها و محل دپوی کالاي قاچاق را شناسايی کردند.

سردار ميرفيضی، با اشاره به انهدام دو باند تهيه و توزيع کالای قاچاق، گفت: کشف مقادير زيادی کالای قاچاق شامل لوازم و تجهيزات الکتريکی و خانگی، لوازم آرايشی و بهداشتی ، البسه و پوشاک خارجی قاچاق، فرآورده های نفتی از جمله اين کشفيات کالای قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران، ارزش ريالی کشفيات کالای قاچاق را بيش از 32 ميليارد و 875 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: بيش از 200 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکيل و تحويل مرجع قضائی شد و در اين ارتباط 89 متهم به دام افتادند.

سردار ميرفيضی با تاکيد بر مقابله جدی پليس با قاچاق کالا و ارز در راستای اقتصاد مقاومتی و حمايت از توليد داخلی، افزود: اقتصاد مقاومتی به جامعه اسلامی کمک مي کند تا ضمن تامين يکی از مهم ترين مولفه های جامعه يعني آسايش و اقتصاد، اجازه ندهيم تا دشمن از اين نقطه ضعف جامعه استفاده کرده و با بکارگيری تحريم و فشار، جامعه را فلج کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه به ارکان اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: مقاوم بودن اقتصاد، استفاده از همه ظرفيت های دولتی و مردمي، حمايت از توليد ملی، مديريت منابع ارزی و مديريت مصرف از جمله ارکان اقتصاد مقاومتی است.

سردار ميرفيضی با اشاره به فعاليت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنيتی استان بر همکاری آحاد جامعه و دستگاه ها و سازمان های دولتی و غير دولتی با پليس در اين ارتباط تاکيد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار