قزوین؛

رسانه استانی حامی کالای ایرانی و تولید داخل

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : آگاهی بخشی به مردم درباره کالاهای قاچاق از مهمترین مؤلفه های برنامه سازی در ایم مرکزاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: صداوسیمای مرکز قزوین در چارچوب حمایت از تولید داخلی، خرید کالای ایرانی وپشتیبانی از سرمایه ی ایرانی، کالاهای قاچاق را به مردم و مصرف کنندگان معرفی می کند تا از خرید این کالاها خودداری کنند.

وی با اشاره به نقش مردم در تقویت اقتصاد داخلی افزود : رسانه ی استانی با رویکردی حمایت گرانه ضمن انعکاس فعالیت دستگاه های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مردم را درباره آثار مخرب کالاهای قاچاق در چرخه ی اقتصادی آگاه می کند.

معصومی فر همچنین اضافه کرد :  صداوسیمای مرکز قزوین در هشت ماهه اول امسال بیش از یک هزار و 100 دقیقه برنامه با موضوع قاچاق کالا و ارز تولید کرده است.

وی گفت : رسانه بعنوان یکی از دستگاه هایی که در خط مقدم اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه می کند همواره با دعوت از کارشناسان اقتصادی، صاحب نظران، فعالان عرصه ی تولید، کار و اشتغالزایی در برنامه های خود بدنبال تبیین راهکارهای اقناعی برای آگاهی بخشی به مردم برای  خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به تولید و پخش برنامه های گفتگومحور در سیما و صدای مرکز قزوین افزود : رسانه به نسبت توان و ظرفیت های خود در مسیر تبیین و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی همواره تلاش می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار