برای نخستین بار دوره های آموزش حرفه ای اصول خبرنویسی با همکاری باشگاه خبرنگاران جوان مشهد و موسسه آموزش عالی وحدت در تربت جام برگزار شد.

برگزاری اولین دوره آموزش حرفه ای خبر نویسی در تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مشهد در آغاز برگزاری این دوره گفت:این دوره با هدف تربیت خبرنگاران متخصص و حرفه ای در سطح شهرستان تربت جام و آشنایی روابط عمومی های ادارات با این مقوله خبرنویسی آغاز برگزار می شود.

صادق حاتمی افزود :این دوره ها در مراحل بعدی و همچنین استقبال دانشجویان ؛دانش آموزان وعلاقمندان در رشته های گزارشگری رادیو؛تلویزیون ؛تصویربرداری؛تدوین وگویندگی نیز برگزار خواهد شد .

او گفت :در پایان هر یک از این دوره ها  به افرادی که حدنصاب نمره قبولی را کسب نمایند مدرک رسمی و معتبر باشگاه خبرنگاران جوان اعطاء و آنها می توانند با این باشگاه در ارسال و تهیه اخبار همکاری داشته باشند .

سعید صباغیان قائم مقام موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام نیز در اینباره گفت:این دوره یکی از جامع ترین و بزرگترین دوره‌های آموزش خبرنگاری در استان است و به دلیل حضور ممتازترین اساتید این عرصه در حوزه‌های مختلف خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، جریان شناسی سیاسی و فرهنگی، ویراستاری خبر و… سطح این دوره از بسیاری از دوره های برگزار شده در استان بالاتر است.

او با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی در تحول جامعه دارند تصریح کرد: امیدواریم این کلاس ها بتواند زمینه ارتقا علمی و فکری خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تربت جام را فراهم کند .

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.