ساری،

برگزاری مسابقه کتابخوانی در مازندران

مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از برگزاری مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم در این استان خبر داد.

محمد فوقی گفت: مهلت ارسال پاسخ نامه تا پایان دی ماه سال جاری است.

وی افزود: علاقمندان میتوانند سوالات و متن کتاب "سلام بر ابراهیم" را از پایگاه اینترنتی www.farsmasajed.ir یا www.masjedeketab.ir دریافت کنند.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: پاسخ سوالات به صورت یک عدد ١٢ رقمی به همراه نام و نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه ١٠٠٠٨٩٤٠٧١١ باید پیامک شود.

فوقی گفت: مهلت ارسال آثار تا ٣٠ دی ماه سال است و تاریخ قرعه کشی و اعلام نتایج، ١٢ بهمن مصادف با ایام الله دهه فجر، برگزار می شود.

کتاب سلام بر ابراهیم در قالب زندگینامه ای مختصر و ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر منتشر شده که حاصل بیش از ٥٠ مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان شهید ابراهیم هادی است.

این شهید گمنام و به معنای حقیقی خوش نام در اول اردیبهشت ١٣٣٦، پا به این عرصه خاکی نهاد و در ٢٢ بهمن ١٣٦١ در منطقه فکه به آرزوی خود یعنی شهادت اما در گمنامی، دست یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.