شركت پالايش نفت اصفهان موفق به ارتقاء و تمديد گواهينامه سيستم هاي مديريت كيفيت ، زيست محيطي، ايمني و بهداشت حرفه اي HSE MS ,OHSAS شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، شركت پالايش نفت اصفهان موفق به ارتقاء و تمديد گواهينامه سيستم هاي مديريت كيفيت براساس استاندارد ISO-9001:2015 ، زيست محيطي ISO-14001:2015 و ايمني و بهداشت حرفه اي HSE MS ,OHSAS شد.

پيرو برنامه ريزي هاي به عمل آمده و انجام اقدامات لازم در راستاي اهداف سازماني مميزي نهائي اين شركت توسط مميزان شركت IMQ انجام و اقدامات انجام شده مورد تائيد قرار گرفت.

بنابرهمين گزارش در ويرايش جديد استاندارد سيستم هاي مديريت فوق به اهميت و نقش ذينفعان، شناسايي و ارزيابي ريسك و فرصتهاي فرآيندي ،تحليل شرايط محيط داخل وخارج سازمان و ضرورت تدوين برنامه ريزي استراتژيك در راستاي پاسخگويي به ذينفعان تأكيد شده است.

مديرعامل شركت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اهميت ، نقش و جايگاه استانداردهاي بين المللي در بهبود فضاي كسب و كار و ضرورت اجراي اقدامات مربوط و از كاركنان خواست كه اجراي الزامات استاندارد سيستم هاي مديريت را بيش از پيش مورد توجه قرار دهند.

سرمميز شركت IMQ هم گفت: از جمله نقاط قوت و اهم اقدامات انجام شده می توان به دقت در انجام مميزي هاي داخلي به منظور شناسائي فرصت هاي بهبود و پي گيري اقدامات لازم. انطباق برنامه هاي شركت با اهداف و برنامه هاي شركت پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران و تحقق اهداف در خصوص تأمين نياز جامعه و پاسخگويي به خواسته مشتريان. تائيد فعاليتها و پروژه هاي انجام شده در خصوص اجراي سيستم مديريت زيست محيطي. موفقيت هاي به دست آمده در حوزه ايمني و بهداشت نيز مورد تائيد قرار گرفت اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: از مسئولين انتظار مي رود، موفقيتهاي به دست آمده را به منظور تنوير افكارعمومي بيش از پيش در سطح جامعه اطلاع رساني نمايند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار