مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از رشد 60 درصدی اکران‌های فرهنگی در 9 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 631 اکران‌های فرهنگی بر روی تابلوهای تبلیغاتی مستقر در عرشه پل‌های عابر پیاده، بیلیوردها و تلویزیون های شهری انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8/58 درصد رشد داشته است.

احمد محبی در ادامه گفت: در سال جاری 62  اکران بر روی بیلبورد ، 317 اکران در تلویزیون‌های شهری و 252 اکران بر تابلوهای مستقر روی پل‌های عابر پیاده صورت گرفت.

او در ادامه گفت: از 631 اکران فرهنگی بر روی بیلبوردها، تابلو ها و تلویزیون‌های شهری 132 اکران مربوط به ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار(ع) و 252 اکران با مضمون فعالیت‌های عمرانی بوده‌است.

محبی در پایان خاطرنشان کرد: در 9 ماه نخست سال گذشته  371 اکران فرهنگی بر روی بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی مستقر بر عرشه پل‌های عابر پیاده و تلویزیون‌های شهری انجام شده‌ بود.
انتهای پیام// انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.