فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی بادرود نطنز سه تن از سارقان احشام در شهر خالدآباد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،سرهنگ علی بنی‌آدمی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌ های پلیسی مبنی بر مشکوک بودن خودروی پراید 111 با پلاک تهران در شهر خالدآباد، بلافاصله مأموران انتظامی بادرود به محل اعزام و خودروی مذکور را توقیف کردند.
وی گفت: پس از توقف خودروی مذکور، در داخل این وسیله نقلیه یک راس گوسفند،20 قطعه کبوتر و شش قطعه مرغ خانگی کشف شد و سرنشینان آن دستگیر شدند و نفر سوم که فردبومی بود متواری شد.
وی افزود: با هوشیاری ماموران پلیس و طی عملیات اطلاعاتی پلیسی نفر سوم نیز در مخفیگاه خود در شهر خالدآباد دستگیر و به کلانتری بادرود منتقل شد.
فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: سارقان در اعتراف اولیه به سه مورد سرقت اعتراف و پرونده سارقان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی نطنز ارجاع شد.
بنی آدمی همچنین از توقیف خودروی عبوری در نطنز خبر داد و گفت: پس از بازرسی داخل خودرو لاشه دو راس کل کوهی کشف شد.
وی با بیان اینکه شکارچیان غیرمجاز این کل‌ ها را در منطقه حفاظت‌ شده کرکس نطنز شکار کرده بودند، افزود: سه قبضه سلاح ام یک و تعدادی مهمات این سلاح از شکارچیان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی نطنز گفت: با هماهنگی کلانتری مرکز، هر 4 نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
منطقه حفاظت شده کرکس با بیش از 114 هزار هکتار در غرب شهر نطنز واقع شده است، این منطقه یکی از بهترین زیستگاه های طبیعی فلات مرکزی ایران محسوب می شود و به دلیل وجود منابع کافی آب و اعتدال شرایط اقلیمی، دارای انواع پوشش گیاهی مرتعی، زینتی و تجاری است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار