۹۰درصد بانک ها و موسسات فاقد نگهبان مسلح هستند

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: طبق بررسی های انجام شده، متاسفانه ۹۰درصد بانک ها فاقد نگهبان مسلح هستند که این امر سبب افزایش سرقت های مسلح از بانک ها می شود.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان امشب  در جلسه ارتقا امنیت سیستم های جلوگیری از سرقت بانک ها که  با حضور دادستان زاهدان ٬ مدیران بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد افزود:  در حال حاضر برخی از شعبات بانک ها در نقطه کور قرار گرفتند که باید در خصوص جابه جایی انها اقدام شود.
وی بیان کرد: از ۱۰۸شعبه بانک در شهرستان زاهدان، تنها عده بسیار کمی از نگهبان مسلح استفاده می کنند.
دادستان زاهدان نیز در این جلسه متذکر شد: متاسفانه اشتباها استفاده از واژه سرقت  مسلحانه به جای سرقت به عنف در میان مردم استان رواج پیدا کرده است.
حجت السلام موحدی راد ادامه داد: بررسی هایی که درخصوص پرونده های سرقت مسلحانه انجام شده ، نشانگر این موضوع است که تعداد کثیری از شهروندان به جای واژه سرقت به عنف به اشتباه از واژه سرقت مسلحانه استفاده کردند لذا این سبب شده است از این استان به عنوان استانی امنیتی یاد شود.
وی تاکید کرد:امار سرقت های مسلحانه در زاهدان در یک ماه از تعداد انگشتان دست هم کمتر است. 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز گفت:سرقت های مسلحانه در ۸ماهه نخست سال ۹۴نسبت به مدت مشابه در سال۹۵، ۳۶درصد کاهش پیدا کرده است.
محمد گمرکی زاده افزود: سرقت از مغازه، منزل و اتومبیل نیز در مدت نام برده ،۲۸درصد کاهش داشته است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار