33دستگاه اتوبوس فرسوده اتوبوس‌رانی خرمشهر به سازمان همیاری شهرداری‌های کشور منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛میاح پورمدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری خرمشهر گفت: با هماهنگی شهردار خرمشهر و با پیگیری نماینده مردم در مجلس به‌زودی 33 دستگاه اتوبوس فرسوده و بلااستفاده اتوبوس‌رانی خرمشهر به سازمان همیاری شهرداری‌های کشور منتقل می‌شود.

مصطفی میاح‌پور افزود: این اتوبوس‌ها در خرمشهر قابل‌استفاده نیستند و با شرایط آب و هوایی این شهرستان سازگاری نداشتند، ضمن اینکه نیازمند هزینه‌های هنگفت برای بازسازی بودند اما با واگذاری این اتوبوس‌ها به سازمان همیاری شهرداری‌ها اعتباراتی به سازمان حمل‌ و نقل شهرداری خرمشهر برای بهسازی ناوگان اتوبوس‌رانی خرمشهر تخصیص پیدا می‌کند.

وی گفت: 15دستگاه اتوبوس از طریق اعتبارات تخصیص‌یافته بهسازی و وارد ناوگان حمل‌ و نقل عمومی خرمشهر می‌شوند، بخشی دیگر از اعتبارات را برای بهسازی مینی‌بوس‌های موجود در سازمان هزینه می‌شود همچنین در نظر داریم تعدادی مینی‌بوس با هماهنگی شهردار خرمشهر خریداری کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری خرمشهر با اشاره به اینکه تلاش ما برای جلب رضایتمندی شهروندان از خدمات حمل‌ و نقل عمومی است، افزود: 6 دستگاه اتوبوس اهدایی منطقه آزاد اروند نیز در حال طی مراحل فنی برای ورود به چرخه حمل‌ و نقل عمومی خرمشهر هستند، تلاش می‌کنیم 6 دستگاه اهدایی در این هفته وارد چرخه خدمت‌رسانی به شهروندان شوند.

میاح پور گفت: اتوبوس‌های اهدایی منطقه آزاد اروند نیازمند طی مراحل اداری طولانی بودند که با ورود نماینده مردم خرمشهر به موضوع و توجه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و معاون اقتصادی ایشان شهرستان خرمشهر این 6 دستگاه پیش از موعد تحویل سازمان حمل‌ و نقل شهرداری خرمشهر شدند و تلاش کردیم تا در کمترین زمان ممکن این اتوبوس‌ها را برای خدمت‌رسانی به شهروندان وارد مدار کنیم.

وی افزود: مدیرعامل منطقه آزاد اروند برای واگذاری تعدادی اتوبوس دیگر به خرمشهر قول مساعد داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.