دو سرنشین یک دستگاه کامیون پس از سقوط در جاده كياسر نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،روابط عمومی سازمان اتش نشانی و خدمات ايمني شهرداری ساری اعلام کرد : در ساعت ۹ و ۱۰ دقيقه دیروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر سقوط يك دستگاه كاميون بلا فاصله ستاد فرماندهی عمليات سازمان ، گروه نجات ايستگاه ۵ را به محل حادثه اعزام كرد.

محمد رضا حقانی مسئول ايستگاه ۵ آتش نشانی گفت: اين حادثه واقع در محور ساری كياسر و در ۵۰ كيلومتری ساری در حالی رويداد كه يك دستگاه كاميون در حال گذر از مسير اصلی جاده منحرف و به ارتفاع حدود 20 متری دره سقوط كرد .

وی با بیان اينكه اين كاميون حامل بار ظروف بوده، افزود: در اين حادثه يك نفر مصدوم شد و در لحظات اوليه و قبل از رسيدن نيرو های امدادی دو سرنشين آن از خودرو خارج شدند و مصدوم نيز تحويل عوامل اورژانس شد.

مسئول ايستگاه ۵ آتش نشانی گفت: آتش نشانان با رسيدن به محل حادثه اقدامات ايمن سازي محيط را انجام و با تحويل خودرو به عوامل ذيربط به ماموريت خود پايان دادند.

محمد رضا حقانی باتاكيد بر رعايت موارد ايمنی و قوانين راهنمايی و رانندگی از سوی رانندگان، افزود : در اين عمليات عوامل پليس ۱۱۰ ، اورژانس ، آتش نشانی كياسر و آتش نشانی ساری همكاری داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.