رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از احتمال تغییر کتاب های درسی پایه دهم با توجه به بازخوردهای بدست آمده از سوی صاحب نظران خبر داد.


محی الدین بهرام محمدیان رییس سازمان پ‌ژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تغییرات در کتاب درسی پایه دهم اظهار داشت: امسال برای اولین بار کتاب های درسی پایه دهم برای دانش آموزان ارائه شد و با توجه به نظرات معلمان و صاحب نظران سال آینده امکان اصلاحات در کتب وجود دارد.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی 96-97 کتاب های پایه یازدهم مورد توجه بوده که بخشی از آن در رشته های نظری و بخشی در سطح فنی و حرفه‌ای و کار دانش ارائه می‌شود.
 
رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه قریب به 200 عنوان کتاب و بسته آموزشی در نظر گرفته شده، گفت: علاوه بر کتاب درسی، بسته آموزشی بر فراز آسمان، لوح فشرده ‌آموزشی، کتاب همراه هنر جو، کتاب همراه هنر‌آموز تولید می شود.

محمدیان عنوان کرد: تمامی کتاب های تولید شده مبتنی بر سند تحول بنیادین بوده و تمامی اهداف مورد نظر آموزش و پرورش را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی در خصوص تغییر کتاب های درسی و نحوه آموزش به معلمان برای تبیین مطالب یادآور شد: معلمان با همکاری مرکز آموزش نیروی انسانی باید این مساله را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار