آخرین بازی شب اول هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با برتری 3 برصفر تیم منچسترسیتی در خانه هال‌سیتی انتهای جدولی به پایان رسید.

هال سیتی 0 - منچسترسیتی 3/سیتیزن ها هم به هوادرانشان عیدی دادندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین بازی شب اول هفته هجدهم لیگ جزیره با برتری 3 برصفر تیم منچسترسیتی در خانه هال‌سیتی انتهای جدولی به پایان رسید.

دقیقه 72 توره گل اول را از روی نقطه پنالتی زد. استرلینگ از سد مدلی گذشت اما با خطای مدافع هال در محوطه جریمه متوقف شد. یایا توره پشت ضربه پنالتی ایستاد و بر خلاف جهت پرش مارشال، دروازه را باز کرد.

دقیقه 78 ایهیناچو گل دوم را هم زد. دی بروین، سیلوا را در کناره ها پیدا کرد. سانتر زمینی هافبک اسپانیایی با ضربه تمام کننده ایهه ناچو، یک گل تیمی و زیبا را به ثبت رساند.

کرتیس دیویس در دقیقه 94 به اشتباه دروازه خودی را گشود. سانتر استرلینگ از کناره ها باعث اشتباه مدافع ببرها شد و او دروازه تیم خود را باز کرد.

منچسترسیتی با کسب 3 امتیاز و پیوستن به جمع مدعیان پیروز شب اول هفته هجدهم لیگ برتر، 39 امتیازی شد و تا قبل از بازی فردا شب لیورپول موقتا در رده دوم قرار گرفت. هال‌سیتی 12 امتیازی هم در انتهای جدول 20 تیمی باقی ماند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار