مرادی در نشست هم اندیشی هیأت وزنه برداری البرز گفت: فدراسیون آماده برگزاری دوره های آموزشی در البرز است.

البرز می تواند میزبان خوب وزنه برداری باشدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در جلسه ای که به میزبانی هئیت وزنه برداری البرز برگزار شد مباحث مربوط به میزبانی البرز در مسابقات قهرمانی کشور، مقدمات ساخت خانه وزنه برداری، واگذاری زمینی جهت احداث مجموعه ورزشی وزنه برداری و توسعه سالن های وزنه برداری در شهرستان ها بررسی و تبادل نظر شد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به پتانسیل بالای ورزش وزنه برداری در البرز گفت: فدراسیون وزنه برداری آمادگی دارد که در برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین در اختیار قرار دادن وسایل تمرین به هیأت البرز کمک کند.

رئیس فدراسیون در خصوص دعوت شدن 2 وزنه بردار از این استان به تیم ملی افزود: با نظرکادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان، دو نفر از وزنه برداران استان البرز در وزن های 85 و 105 کیلوگرم به تیم ملی دعوت شدند.

امیر عفراتی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام حمایت از برنامه های هیأت وزنه برداری گفت: وزنه برداری در البرز پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یکی از استان های طراز اول در این رشته ورزشی را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص برگزاری مسابقات وزنه برداری در شهرستان کرج افزود: نیمه اول دی مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور را در البرز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار