امام‌جمعه نطنز گفت: 9 دی علیرغم همه تلخی‌هایی که در سال 88 دیدیم، باعث بالندگی نظام و سربلندی ملت عزیز ایران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام روح‌الله امینی دیشب در مراسم دهه بصیرت در حسینیه مرکز شهر نطنز اظهار کرد: فتنه‌گران در سال 88 نقشه براندازی کشور را در سر می‌پروراندند و در این راه نقشه‌های شومی در سر داشتند، اما سیل مردمی بدون اینکه کسی دستوری دهد، احساس کردند که باید خودشان به شکل عاشورایی وارد صحنه شوند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند. 

وی با بیان اینکه در 9 دی حماسه‌ای ایجاد شد که در نوع خود انقلابی بود، افزود: 9 دی علیرغم همه تلخی‌هایی که در سال 88 دیدیم، باعث بالندگی نظام و سربلندی ملت عزیز ایران شد.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: آنچه در 9 دی اتفاق افتاد، یک حرکت عادی و معمولی نبود، بلکه حرکتی حماسی و انقلابی و برخاسته از بطن مردم و جوششی بود که مردم را به غیرت و حساسیت واداشت و وقتی مردم دیدند که کار به اهانت به اهل‌ بیت کشیده شده تاب نیاورده و به میدان آمدند.

وی در پایان بیان کرد: مردم به‌ خوبی نشان دادند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند و با بصیرت کامل به استکبار فهماندند که دست از حمایت امام خود برنمی‌دارند و با ولی‌فقیه زمان در این روز مجدداً بیعت کردند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.