مرخصی 500 هزار روزه معلم‌های اسکاتلندی به دلیل مشکلات روحی و روانی!

معلم‌های اسکاتلندی طی سه سال گذشته به دلیل مشکلات روحی و روانی در مجموع بیش از 500 هزار روز مرخصی گرفته‌اند.

مرخصی 500 هزار روزه معلمهای اسکاتلندی به دلیل مشکلات روحی و روانیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ معلم‌های اسکاتلندی طی سه سال گذشته به دلیل مشکلات روحی و روانی در مجموع بیش از 500 هزار روز مرخصی گرفته‌اند.

این تحقیقات که به سفارش لیبرال دموکرات‌های اسکاتلند انجام شده، نشان داد تمامی معلم‌ها، کارکنان آموزش و پرورش و مربیان مهدکودک از سال 2013 تاکنون، در مجموع بیش از 477 روز به دلیل مشکلات روحی و روانی در محل کار خود حاضر نشده‌اند.

بر اساس آمار سالانه بدست آمده، سال 2013 تقریبا با 140 هزار روز مرخصی کمترین و سال 2016 با بیش از 158 هزار روز به عنوان بالاترین رکورد مرخصی معلمان گزارش شده‌اند.

الکس کول همیلتون، سخنگوی وزارت بهداشت اسکاتلند معتقد است نتایج این تحقیق نشان می دهد فشار کاری معلم‌ها و کارمندان بخش آموزش باید کاهش یابد و زمینه لازم برای سلامت روانی معلم‌ها فراهم شود. افزایش مرخصی معلم‌ها در این زمینه (مشکلات روحی و روانی) سال به سال افزایش داشته است و این موضوع سیاست های آموزش و پرورش اسکاتلند در زمینه برقراری سلامت روانی معلم‌ها را زیر سوال می برد.

این مقام مسئول متذکر شد درمان روح و روان کارمندان بخش آموزش فرایندی طولانی مدت است و به بودجه بالایی نیاز دارد. افراد عادی برای طی کردن رویه درمان روانی بیش از 18 هفته زمان صرف می کنند که این مدت زمان برای کارکنان آموزش باید کاهش یابد.

در سال های اخیر بسیاری از کارمندان بخش آموزش اسکاتلند از حجم کار زیاد شکایت کرده اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار