وزیر راه و شهرسازی گفت:طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج نشان داد تمرکز بر روی توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های انسانی و الگوی مردمی بهتر و بیشتر جواب می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس آخوندی امروز در جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری که با حضور استاندار کرمان و مدیران استانی در وزارتخانه مربوطه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم و طلب آمرزش برای ایشان، افزود: مدل توسعه استان کرمان مدلی موفق است که بدون بودجه های دولتی کارهای بزرگی صورت داده است.

وی طرح نجات استان کرمان را، الگوی موفق مبارزه با حاشیه نشینی دانست و یادآورشد: طرح ابتکاری و محوری نجات الگوی قابل ستایشی است که می تواند برای کل کشور ارائه و مورد بهره برداری قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طرح اجرایی در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج نشان داد تمرکز بر روی توانمند سازی مردم و استفاده از ظرفیت های انسانی و الگوی مردمی بهتر و بیشتر جواب می دهد.
آخوندی در ادامه به فرهنگ کرمان و سابقه تمدنی این استان اشاره کرد و یادآورشد: فرهنگ غنی مردم، این استان را به مرکز تمدنی تبدیل نموده است و نمونه بارز آن را می توان در روحیه مردم شهرستان قلعه گنج مشاهده نمود.
وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان قلعه گنج به دلیل سابقه فرهنگی با توسعه همگام شدند و باید این ثروت عظیم انسانی و این روحیه بالای مردم را حفظ و از آن قدردانی کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهم اقدامات بنیاد مستضعفان و استانداری کرمان در شهر پایلوت اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، گفت: بنیاد مستضعفان توانسته است بدون صرف هزینه های زیاد، توسعه را در منطقه مدیریت نموده و زمینه مردمی نمودن اقتصاد و همچنین توانمند سازی مردم را فراهم نماید.
آخوندی همچنین به گزارش ستاد بازآفرینی استان کرمان اشاره کرد و افزود: کلیه مصوبات جلسات استانی در ستاد ملی بازآفرینی شهری تصویب می گردد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار