مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در سطح شهر اصفهان در حال ارائه خدمات به شهروندان می باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر امور فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان گفت: 9 مرکز مکانیزه معاینه فنی ویژه خودروهای سبک زیر نظر ستاد معاینه فنی خودروی شهرداری اصفهان در حال فعالیت هستند.

خادمی از تجهیز یک مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین درون شهری خبر داد و یاد آور شد: این مرکز در مرحله ساخت سالن و راه اندازی در آینده ای بسیار نزدیک است.

وی تست های قابل انجام در این مراکز را تست های ظاهری و تست مکانیزه با دستگاه عنوان کرد و افزود: تست انحراف از محور خودروها، تست ترمز، تست کمک فنر و سیستم تعلیق، تست شدت و جهت نور و تست آلایندگی از جمله خدمات به شهرواندان می باشد.

خادمی ظرفیت مراکز معاینه فنی را 2500 دستگاه خودرو سبک در روز اعلام کرد و گفت: کلیه مراکز به سامانه یکپارچه معاینه فنی کشوری(سیمفا) متصل و مجهز به دوربین های پلاک خوان می باشند.

مدیر امور فنی مراکز معاینه فنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که تاکنون نسبت به دریافت برچسب معاینه فنی اقدام نکرده اند و یا معاینه فنی آنها در حال اتمام است هر چه سریعتر به این مراکز مراجعه تا از ازدحام در روزهای پایانی سال جلوگیری شود.

خادمی با اشاره به اینکه 70 درصد آلودگی کلان شهرهای کشور مربوط به منابع متحرک آلاینده است افزود: عمده مراجعات ما نیز مرتبط به تست آلایندگی و تست ترمز است و امید است با کنترل خودروها هوای پاک و ایمنی تردد را شاهد باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.