قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی از ساخت 20 هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ عبدالله زاده در بازدید از یک واحد تولیدی  در شهرصنعتی البرز که کارکنان آن از معلولان هستند افزود : در حال حاضر سه هزار واحد آن در حال ساخت است .

 وی اضافه کرد : همچنین  طرح واگذاری 11 هزار واحد مسکونی در سطح کشوربه خانواده های دارای دو معلول آغاز شده که از این تعداد 203 واحد سهم استان قزوین است .

قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی بهزیستی گفت : پارسال از 100 هزار مسکن 50 هزار واحد  واگذار که با احتساب امسال نزدیک به 60 هزار واحد مسکونی به خانواده ها ی واجدالشرایط تحویل داده شده است .

وی گفت : کسانی واجد الشرایط دریافت مسکن یا کمک هزینه ی مسکن هستند که تا کنون هیچ گونه کمکی از دولت و یا سابقه مالکیت در سامانه مسکن شهر سازی  نداشته اند .

قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اشتغال را اولویت دولت و سازمان بهزیستی ذکر کرد و گفت : از ابتدای دولت یازدهم برای 130 هزار نفر اشتغال ایجاد شده که 55 درصد ان برای خانواده های معلولین است .

عبدالله زاده با بیان اینکه  تعهد امسال دولت تحقق 45 هزار اشتغال است گفت : تا به امروز 28 هزار مورد آن محقق شده که از این تعداد 15 هزارشغل  برای معلولین است .

وی همچنین با اشاره به راه اندازی  موسسه ی خیریه ی 12 بهمن گفت : این موسسه  برای فروش محصولات و دستاوردهای معلولین است .

قائم مقام توانمندسازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: اولین نمایشگاه در مسکو برگزار می شود و قرار است 40 در صد آورده های این خیریه دراختیار صندوق کارآفرینی قرار گیرد .

شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این بازدید گفت : در سند اشتغال استان 510 شغل در نظر گرفته شده که تا کنون 410 مورد یعنی 80 درصد محقق شده است ، امیدواریم تا پایان سال به طور کامل محقق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.