نمایشگاه دستاوردهای امدادی در سالروز زلزله بم و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد توسط اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاداسلامی برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جمعیت هلال احمر با انجام بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اداری و آموزشی، در بطن جامعه حضور یافته و نقطه عطف آن دانشگاه است که کلیه فعالیت های معرفی هلال احمر و آموزش کمک های اولیه، آماده سازی جوانان برای ورود به جمعیت هلال احمر، انجام کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه و در نهایت آمادگی لازم برای کمک به مردم در زمان نیاز را در بر می گیرد.

وی افزود: به مناسبت 5 دی ماه سالروز زلزله بم و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی به همت اعضا کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات، نمایشگاه عکس با موضوع زلزله بم، برگزاری مانور ارتفاع برگزار شد.

وی گفت: در این نمایشگاه تمام امکانات و تجهیزات امدادی موجود در پایگاه‌های امداد و نجات شهری، به نمایش گذاشته و همچنین تیم امداد و نجات کوهستان استان مانور ارتفاع صعود و فرود را در یکی از ساختمان های دانشگاه اجرا نمود.

وی تصریح کرد: همچنین در این برنامه ایستگاه های معرفی کانون دانشجویی، اهدا عضو، ایستگاه کمک های اولیه، ایستگاه سنجش و سلامت و .... توسط اعضا کانون برپا شده بود مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.

مجیبی فر با بیان اینکه فعالیت‌های دانشجویی در عرصه‌های مختلف مفید فایده است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یک رکن در امور امدادرسانی است و مشارکت دانشجویان در این برنامه ها می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.