اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد با دریافت اعتبار نامه فعالیت خود را آغاز کردند.

انتخاب هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد با دریافت اعتبارنامه، فعالیت خود را برای مدت 4 سال آغاز کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 600 نفر در انتخابات امسال اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد کاندیدا شدند و
پنج هزار و 500 نفر در رأی گیری شرکت داشتند.

سید نعیم امامی افزود: 294 نفر از این تعداد برای 49 اتحادیه صنفی انتخاب شدند که هر اتحادیه دارای پنج عضو اصلی هیئت مدیره و یک نفر بازرس می باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت اصناف در این انتخابات 75 درصد و 20 درصد بیشتر از دوره گذشته بود اضافه کرد: هدف از این انتخابات ایجاد ارتباط نزدیکتر بین اتحادیه ها، اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت است.

امامی همچنین گفت:
اصناف در راستای شفاف سازی فعالیت های اقتصادی باید به سمت استفاده از ترازوی دیجیتال و صندوق مکانیزه حرکت کنند.

وی افزود: مدت زمان استاندارد استعلام و صدور پروانه کسب برای اصناف 15 روز است که این روند اداری در شهرستان شهرکرد 55 روز و در شهرستان بن 13 روز انجام می شود.

امامی با بیان اینکه شهرستان بن رتبه اول مدت اخذ پروانه در استان را داراست، خواستار به حداقل رساندن این مدت در شهرستان شهرکرد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت: انتخابات 10 اتحادیه صنفی دیگر به سال آینده موکول و پیش بینی می شود که 4 هزار نفر در این انتخابات شرکت کنند.

حسن شمسی پور افزود: هم اکنون 30 هزار و 538 واحد صنفی شامل 6 هزار و 207 واحد تولیدی، 16 هزار و 33 واحد توزیعی و هشت هزار و 298 واحد خدماتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

در پایان این برنامه از اعضای سابق هیئت مدیره اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار