حضور شبانه روزی مسئولان شادگان در شرایط بحرانی الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرج اللهی فرماندار شادگان درجلسه مدیریت بحران این شهرستان گفت: حضور شبانه روزی مسئولان در شهرستان به ویژه در زمان احساس خطر و شرایط بحرانی الزامی است.

بهروز فرج اللهی با اشاره به هماهنگی لازم برای شناسایی نقاط بحرانی شهرستان افزود: کلیه ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان ضمن شناسایی نقاط و مشکلات بحرانی حوزه فعالیت خود، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اقدامات کنند.

وی با بیان اینکه مدیران‌ دستگاههای اجرایی حضور مستمر و در دسترس بودن مسئولان در شرایط بحرانی در شهرستان باشند، گفت: ادارات و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران با برقراری کشیک شبانه روزی ضمن معرفی رابط بحران شماره تلفن تماس ضروری رئیس و جانشین اداره به فرمانداری اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه کلیه ادارات و دستگاه های خدمات رسان باید آمادگی و  اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیگیری خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی، آبگرفتگی معابر و حوضه های آبریز دز و کارون  را داشته باشند، افزود: ادارات و دستگاهای اجرائی شهرستان باید با تجهیز امکانات در جهت خدمت رسانی به مردم در مواقع خطرات احتمالی ناشی از فصل بارندگی و آبگرفتگی معابر آمادگی لازم برای مواجه شدن با هرگونه مشکلی داشته باشند و این امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد مدیریت بحران شهرستان قرار دهند.

فرماندار شادگان گفت: اطلاع رسانی و هشدار های هواشناسی به موقع باعث جلوگیری و پیش بینی بسیاری از حوادث و مدیریت زمان می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.