حسین موسوی دلازیانی با 16 رای موافق به عنوان رئیس جدید هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان سمنان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  در آیین مجمع انتخابات رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان سمنان که با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ،حسین موسوی دلازیانی با کسب 16 رأی به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی انتخاب شد..
حسین موسوی رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان سمنان در این آیین گفت : استان سمنان از ظرفیت های مناسبی برای قهرمان پروری در رشته های شنا،شیرجه و واترپلو برخوردار است و باید با همدلی هیات های این رشته های ورزشی در شهرستان ها، در آینده ای نزدیک شاهد قهرمانان ارزنده در میادین مختلف کشوری و آسیایی باشیم.
وی افزود: این استان از نظر سخت افزاری رشته های آبی از استان های مطرح در کشور است و استخرهای متنوع و متعددی در استان سمنان وجود دارد.
موسوی خاطرنشان کرد: شهرستان های شاهرود و سرخه از امکانات خوبی برای میزبانی قهرمانی کشور در رشته های شنا،شیرجه و واترپلو دارند و رؤسای هیات این رشته ورزشی در این 2 شهرستان برای برگزاری مسابقات کشوری آمادگی دارند.
وی ادامه داد : ارایه برنامه های آموزشی برای پیشرفت روزافزون شنا، شیرجه و واترپلودر استان سمنان و همچنین مجهزکردن هیات های این رشته های ورزشی به استخرهای دارای کیفیت برای آموزش کودکان از برنامه اولویت دار است که در دوره مسئولی دنبال می شود.
موسوی اضافه کرد : همه هیات های ورزشی باید ظرفیت مدال آوری رشته های آبی در میادین جهانی و المپیک را درک کنند و باید با برنامه ریزی هدفمند به سمت قهرمانی پیش برویم.
رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان سمنان تصریح کرد : رشته های آبی از رشته های مؤثر در افزایش سلامتی بانوان در جامعه است و در این راستا برنامه ریزی موثری برای افزایش علاقمندی بانوان سمنانی به رشته این ورزشی اتخاذ شده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.