جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با استفاده از کارت های عابر بانک جعلی و باطل شده از کسبه و بازاریان کلاهبرداری می کرد.

کلاهبرداری از کسبه ایلام با کارت بانکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ علی جمالوندی گفت: به دنبال شکایت جمعی از کسبه و بازاریان شهر ایلام مبنی بر سرقت از مغازه هایشان از سوی یک جوان، مراتب در دستور کار کلانتری ها قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی و با همکاری کسبه، متهم را در زمان کوتاهی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند و این فرد نیز به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ جمالوندی تاکید کرد: کلاهبردار 29 ساله اهل یکی از استان های همجوار است و به عنوان خریدار به مغازه ها مراجعه کرده و مقادیر زیادی اجناس خریداری می کرد و سپس یک قطعه کارت عابر بانک باطل شده را جهت پرداخت هزینه خرید تحویل صاحب مغازه می داد.

وی یادآور شد: بعد از اینکه مشخص می شد کارت ارائه شده فاقد کارایی است او به بهانه ارائه کارت دیگری با در دست داشتن اجناس به خودرو شخصی پراید خود مراجعه و اقدام به فرار می کرد.

سرهنگ جمالوندی با تقدیر از اعتماد و همکاری کسبه و بازاریان با پلیس اضافه کرد: شایسته است شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان ضمن رعایت جوانب احتیاط در این موارد، هرگونه اقدام سوء را در اسرع وقت به پلیس اعلام کنند.
 
 

 
انتهای پیام/
برچسب ها: کسبه ، سرقت ، کلاهبرداری ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.