مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حماسه 9 دی طومار فتنه افکنان را در هم پیچید و وفاداری ملت به ولایت فقیه را به نمایش گذاشت که باید ابعاد این حماسه بیش از پیش برای نسل جوان و ورزشکاران تبیین شود.

حماسه 9 دی وفاداری ملت به ولایت فقیه را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در آستانه حماسه مردمی و ماندگار 9 دی اظهارداشت: حماسه 9 دی طومار فتنه افکنان را در هم پیچید و وفاداری ملت به ولایت فقیه را به نمایش گذاشت که باید ابعاد این حماسه بیش از پیش برای نسل جوان و ورزشکاران تبیین شود.

وی حفظ وحدت و انسجام جامعه را در سایه ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: در سایه توجه به ولایت فقیه جامعه انسجام خود را حفظ می‌کند.

منعم ادامه داد: تبعیت محض از ولایت فقیه و عمل به رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و ادامه راه امام خمینی (ره) تضمین کننده اقتدار کشور است.

وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 با هماهنگی دشمنان اصلی انقلاب طراحی شده بود اظهار داشت:حادثه 9 دی پس از فتنه‌ای به وقوع پیوست که دشمنان اصلی نظام و انقلاب اسلامی طراحی کردند و عوامل دست نشانده آنها از داخل برای تحقق توطئه‌های دشمنان با آنها همصدا شدند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال 88 واقعه‌ای بود که در هیچ کشوری سابقه حضور حداکثری مردم به این اندازه نبود به نحوی که همه در مقابل حضور چشمگیر و آگاهانه مردم حیرت زده شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود که در راستای دفاع از ولایت فقیه ثمرات مطلوبی داشت.

منعم اظهار داشت: پیروزی در عرصه جنگ نرم و جنگ سخت ره آورد حماسه 9 دی و هشت سال دوران دفاع مقدس است که در مقایسه این دو به خوبی روشن شده و ضرورت پاسداشت این دو حماسه را بیش از گذشته نشان می‌د‌هد.

وی یاد آورشد: فتنه سال ۸۸ توطئه استکبار بود و درصدد این بودند که مردم را نسبت به نظام بدبین بکنندو مردم از ارزش های دینی و اسلامی فاصله بگیرند.

منعم افزود: هدف دشمنان نابودی انقلاب اسلامی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود ولی مردم با حضور خود را روز ۹ دی اعتراض و خشم خود را به دشمنان نشان دادند، بنابراین باید این روز بزرگ به خوبی در جامعه تقویت و تبیین شود.

وی افزود: دشمن برای ضربه زدن به باورهای اعتقادی و مذهبی نسل جوان همه توان خود را به کار گرفته، بنابراین با همسویی، همدلی و برگزاری برنامه های مختلف و غنی سازی اوقات فراغت می توان دشمن را ناکام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: برای آشنا کردن جوانان با حماسه عظیم و خود جوش مردم در 9 دی و دفاع از ولایت فقیه می توان از برنامه های ورزشی بیشترین استفاده را کرد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ورزشکاران در این زمینه نقش به سزایی دارد و با برگزاری برنامه های متنوع و مسابقات فرهنگی و ورزشی می تواند نسل جوان را با توطئه های دشمنان آشنا کند.

انتهای پیام/ ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.