رئیس‌جمهور منتخب آمریکا بخاطر بهبود شاخص اعتماد مصرف‌کننده در این کشور، از خود قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، بهبود شاخص اعتماد مصرف‌کننده را به پای خودش نوشت! 

آسوشیتدپرس روز چهارشنبه گزارش داد؛ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، خودش را عامل بهبود شاخص اعتماد مصرف‌کننده در آمریکا دانست و از این بابت، از خودش تشکر کرد. 

وی در توییتر نوشت بنا بر اعلام «Conference Board»، شاخص اعتماد مصرف‌کننده در آمریکا در ماه دسامبر به 113.7 رسید. به نوشته ترامپ، این صعود در بیش از ۱۵ سال گذشته یک رکورد محسوب می‌شود. در بخشی از پیام توییتری ترامپ آمده است: «ممنون ترامپ!» 

این شاخص، ارزیابی مصرف‌کنندگان از شرایط کنونی و برداشت آن‌ها درباره آینده را محاسبه می‌کند. ارزیابی آمریکایی‌ها از آینده اقتصاد کشورشان در ماه دسامبر امسال، به بالا‌ترین سطح در ۱۳ سال اخیر رسید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۴:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۵
الهم اشف کل المریض
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۵
بابا بخدا روانی ودیوانه وچل شده با خودش قهر میکنه .خودشو میزنه خواب میبینه جهان رو تو مشتش گرفته وداره با یک دست پرواز میکنه وتو هوا راه میره وخلاصه خیلی نفهمه بچه 6 ساله عقلش بیشتر از اینه .بخوابونم تو دهنت .بابا پبنجعلی پرحاشیه این خوابنماست نه تو .الان با خودش جلسه گذاشته خودشم امضا میکنه عجب جوک خنده داری رئیس جمهور شد میخندیما تا کیف کنیم به کاراش الان داره با خودش امریکارو 30 قسمت میکنه .تصویب کرد .خخخخخفقط بخندیم بهش .خوب کسی سوژه دنیا شد
آخرین اخبار