ساری،

جذب میلیاردی تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی

11 ميليارد تومان تسهيلات برای مكانيزاسيون بخش كشاورزی جويبار جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سلیمان حاتم نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار در گفتگو با گفت: 22 میلیارد و 35 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات مكانيزاسيون به منظور حمايت از بخش توليد و توسعه مكانيزاسيون كشاورزی، به شهرستان جويبار اختصاص يافت.

وی با بیان اینکه شهرستان جویبار از میان 22شهرستان بیشتر جذب اعتبار مکانیزاسیون را داشته است افزود : برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از آغاز امسال تا کنون 11 میلیارد تومان تسهیلات برای خرید ماشین آلات کشاورزی این شهرستان جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه بهره برداران می توانند برای مکانیزه کردن کشاورزی خود از تسهیلات بانکی استفاده کنند گفت: تسهیلات مکانیزاسیون تاکنون به 130 بهره بردار پرداخت شد.

سلیمان حاتم نژاد افزود: کشاورزان می توانند برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون به سامانه جهاد کشاورزی به نشانه اینترنتی RRBF.maj.ir مراجعه کنند.

سليمان حاتم نژاد رفاه حال بهره برداران، كاهش هزينه توليد و انرژی و افزايش توسعه سرمايه گذاری در بخش كشاورزی را از جمله مزايای توسعه مكانيزاسيون در بخش كشاورزی نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار