نه دی نشان داد که ولایت مطلقه ی فقیه، نبض حیات جامعه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان این مطلب یاد آور شد: این روز در حافظه ی تاریخی ملت ایران حک شده و یادآور رشد و بالندگی و بلوغ یک ملت است.

شالچیان افزود:
این جامعه، به برکت هدایت های رهبر فرزانه اش، مثل روزهای اول انقلاب نقشه بر آب می کند و به فریب ها و فتنه ها نمی لرزد.

او با بیان اینکه دشمن بعد از نه دی این بار  بر روی نسل سوم انقلاب تمرکز کرده است، اظهار داشت: بنظر میرسد در دانشگاه ها، این مراکز حساس علمی، فرهنگی، سیاسی و نخبگانی، عناصری آگاهانه یا نا آگاهانه در حال تکمیل بخشی از سناریوی دشمن هستند.

شالچیان گفت : عده ای با تصویر سران فتنه عکس یادگاری می گیرند و عده ای از نشریات دانشجویی به خاطر روشن کردن عوامل و دلایل سقوط آن‌ها شکایت می کنند! این ها همه دهن کجی به حرکت مردم انقلابی در آستانه ی سالروز حماسه ی نه دی است.

او بیان کرد : جای خجالت دارد که این عده به خاطر چهره ی منحوس سران فتنه رگ گردنشان بالا بزند و به دفاع از آن ها برآیند! کسی که ذره ای در دل خود نسبت به این اشخاص احساس ارادت دارد، در خیانت آنان شریک است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت :انقلاب اسلامی بیش از پیش نبض حرکت جوانان انقلابی را در دست گرفته است، و انقلابیون جوان در سراسر ایران اسلامی عزیز بیش از پیش بر آرمان های انقلابی خود پایبند هستند.

انتهای پیام// ا ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.