مجموع ثروت گزینه‌های پیشنهادی دولت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا بیش از تولید ناخالص داخلی 87 کشور جهان است.

ایندیپندنت: ثروت افراد منتخب ترامپ از درآمد87 کشور بیشتر استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ شکی نیست که کابینه دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا ثروتمندترین کابینه نسبت به دوره های پیشین ریاست جمهوری در این کشور است.

تاکنون، گزینه های پیشنهادی کابینه دونالد ترامپ از میان چهره های ثروتمند آمریکا انتخاب شده‌اند. به طوری که ارزش تقریبی مجموع ثروت گزینه های پیشنهادی کابینه ترامپ 14 میلیارد و 500 میلیون دلار تخمین زده می شود. به عنوان مثال، ارزش ثروت "تاد ریکتز"، گزینه پیشنهادی ترامپ برای معاونت وزارت بازرگانی بیش از 4.5 میلیارد دلار است. ویلبور راس، گزینه پیشنهادی برای وزارت بازرگانی نیز ثروتی بالغ بر 2.5 میلیارد دلار دارد.

با توجه به آمارهای سازمان ملل در سال 2014 مجموع ثروت گزینه های پیشنهادی کابینه ترامپ (14.5 میلیارد دلار) بیش از تولید ناخالص داخلی 87 کشور جهان است. این در حالی است که ترامپ تاکنون معرفی کابینه خود را تکمیل نکرده است.

به نظر می رسد ترامپ با انتخاب وزرای خود از میان ثروتمندان سعی در بهره کشی اقتصادی از عنوان ریاست جمهوری دارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، انتخاب وزرای کابینه از میان چهره های ثروتمند بر خلاف اظهارات ترامپ درباره "کشیدن سیفون فساد" است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار