درویشگفت: اگر سوشا با میوندالن نروژ قرارداد نداشت مجانی برای سایپا بازی می کرد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره فعالیت باشگاه سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد: باشگاه سایپا تاکنون فعالیت خاصی در نقل و انتقالات نداشته است. منتظر هستیم تا حسین فرکی درباره بازیکنان مدنظر خود به جمع بندی نهایی برسد و پس از آن با این بازیکنان مذاکرات جدی خود را آغاز کنیم. قرار است فرکی فردا لیست نهایی خود را در اختیار باشگاه قرار سایپا دهد.
 
وی درباره منتفی شدن جذب سوشا مکانی و این که گفته می شود باشگاه سایپا باید برای جذب قرضی این دروازه بان 50 هزار یورو به تیم "میوندالن نروژ"  پرداخت  کند، گفت: تا زمانی که تکلیف الساندرو فیلیپ مشخص نشود، نمی توانیم درباره جذب دروازه بان جدید صحبت کنیم. سوشا علاقه زیادی به فرکی دارد و حتی در ارتباطی که با سرمربی سایپا داشته اعلام کرده اگر قراردادی با باشگاه نروژی نداشت، حاضر بود مجانی برای ما بازی کند. با این وجود تاکنون هیچ مذاکره ای با مکانی نداشتیم. البته نمی دانم این 50 هزار یورو از کجا آمد؟
 
درویش درمورد نشست امروز خود با حسین فرکی تصریح کرد: زمین تمرین سایپا نواقصی دارد و  با توجه به این که تیم ما روی زمین فوتبال بازی می کند، تمرین کردن در این زمین کار را سخت می کند. در نشستی که امروز با فرکی داشتیم قرار شد ایرادهای این زمین برطرف یا دست کم تمرینات ما به زمین دیگری منتقل شود.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تعویق مجدد دیدار این تیم با ماشین سازی اظهار داشت: مشکلی با برگزاری این بازی در تاریخ 19 دی نداریم. در ابتدا قرار بود بازی ماشین سازی و سایپا، پنجم و سپس نهم دی برگزار شود اما شرایط فراهم نشد. در حال حاضر بازیکنان شهرستانی ما به شهرهای خود رفته اند و پس از بازگشت به تهران از جمعه هفته جاری تمرینات خود را برای بازی با ماشین سازی پیگیری می کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار