قاسمی: پیشرفت دو و میدانی ایران در گرو افزایش امکانات است

دونده سرعت کشورمان گفت: دو و میدانی ایران برای بازگشت به دوران اوج باید از فاکتورهایی چون استعداد یابی، حمایت حامیان مالی و حضور موثر باشگاه ها در لیگ دو و میدانی بهره گیرد.

رضاقاسمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر نیاز دومیدانی کشور به حمایت و توجه مالی بیشتر افزود: در غیر این صورت باشد، نمی توان به پیشرفت دو و میدانی امیدوار ماند.

وی در پاسخ به این سوال که وضع دو و میدانی کشورمان را نسبت به سایر کشورهای آسیایی چطور ارزیابی می کند،خاطر نشان کرد: به طور حتم سایر کشورهای آسیایی از لحاظ امکانات از دو و میدانی ما جلوتر هستند زیرا ورزشکاران آن ها اردوهای خوبی را در بهترین کمپ های تمرینی اروپا و آمریکا زیر نظر بهترین مربیان جهان برگزار می کنند بنابراین با این شرایط، ما کار بسیار سختی را برای رسیدن موفقیت در آسیا پیش رو داریم.

قاسمی درباره اینکه تا پیش از رقابت های قهرمانی آسیا در چه مسابقاتی شرکت خواهد کرد، گفت: هر چند پیش از رقابت های قهرمانی آسیا، مسابقات قهرمانی داخل سالن کشور برگزار می شود اما شاید به دلیل نرسیدن به دوران اوج آمادگی نتوانم در مسابقات داخل سالن کشور حضور یابم و با توجه به اینکه سعی دارم با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حاضرشوم بنابراین ترجیح می دهم در هیچ مسابقه ای شرکت نکنم.

عضو تیم ملی دو و میدانی در پایان در مورد مرحله دوم اردوی تیم ملی در کیش عنوان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم برنامه های تمرینی ام را با کمک حامد احمدپور و مهدی موسوی دنبال کنم.

وضعیت آب و هوایی خوب کیش باعث شد تا تمریناتم با نظم خاصی دنبال شود و به اهداف مدنظرم دست پیداکنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار