معاون سياسي و اجتماعي فرماندارملایر از تجلیل از سی چهره ی تاثیرگذار فرهنگی شهرستان ملایر در مراسم هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.

تجلیل از سي چهره ی فرهنگي ملایرسعیدکتابی در حاشيه نشست هماهنگي برگزاري هفته فرهنگي شهرستان با اشاره به اجراي اين مراسم در روزهاي 18 تا24 دي، از همه اقشار برای شرکت در اين آيين دعوت کرد.

وی افزود: برگزاری اين مراسم نيازمند همراهي و همکاري همه افراد، شخصيت ها و علاقمندان به توسعه شهرستان، بويژه فعالان عرصه رسانه است تا ملاير با همه ی قابليت ها و توانمندي هايش شناسانده شود.

کتابي همچنين خواستار تشکيل کمپين هاي معرفي ملاير شد و افزود: همه شهروندان علاقمند به توسعه و معرفي نيکوي توانايي ها و ويژگي هاي شهرستان هستند و مجموعه مديريت شهرستان بايد از اين علاقمندي و دلبستگي نهايت بهره را ببرد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار همچنين از اجراي قريب 350 برنامه و بيش از 10 برنامه شاخص در اين هفته خبر داد و افزود: شاخص ترين برنامه ها در هفته فرهنگي نيز تجليل از مفاخر برجسته فرهنگي شهرستان با حضور مسئولين و شخصيت هاي استاني و ملي خواهد بود.

کتابي افزود: اميدواريم حداقل سي چهره فاخر فرهنگي شهرستان در اين مراسم حضور يافته تا بتوانيم علاوه بر گراميداشت اين افراد، در راستاي ارائه الگوهاي مناسب به نسل جوان شهرستان گام برداريم.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار