دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دریزدگفت: دشمنان در فتنه سال 1388 به دنبال جنگ احزاب و رسیدن به اهداف شوم خود علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی ما بودند که شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حماسه 9 دیماه را انقلاب بصیرت ملت ایران دانست و گفت: حماسه عظیم نهم دی و حضور میلیونی مردم ولایی در صحنه، خود تبلور عینی پیشرفت سیاسی مردم و انقلاب اسلامی است.

 رضایی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی در نهم دی ماه با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شعور و بلوغ فرهنگی و سیاسی خود را نشان داد.

وی گفت: ملت ولایتمدار ما در نهم دی ماه سال 1388 به خوبی نشان داد که از آگاهی و درک مسائل بالای سیاسی نسبت به سایر ملت ها برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه دنیای استکباری به دنبال نابود کردن انقلاب اسلامی بود افزود: آنها به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی و ارزش ما را طی دو هفته ساقط کنند ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.

رضایی خاطر نشان کرد: در نهم دی ماه ملت ولایتمدار و بصیر ایران ثابت کرد که این انقلاب و نظام مربوط به تمام ملت ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: فتنه سال 88 خسارات زیادی بر کشور وارد کرد و موجب تعطیلی 10 ماهه سرمایه‌گذاری در کشور شد، این فتنه موجب وارد کردن میلیاردها تومان هزینه به کشور و حتی جرات فعالیت بر علیه نظام به دشمنان داد.

رضایی افزود: هدف کنونی دشمنان در برهه کنونی هدف گرفتن مردم است تا آنها به خیال خامشان از نظام ، انقلاب اسلامی و رهبری نظام فاصله بگیرند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: باید با تلاش و کار مضاعف آمریکا را در اقتصاد و فرهنگ نا امید کنیم و با قدرت بسوی قله های موفقیت به پیش برویم .

رضایی به توطئه دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای حمله به مردم ایران و نسل جوان اشاره و خواستار هوشیاری در این عرصه مهم شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحولات منطقه و جهان اسلام اشاره و اظهار داشت: سیاست ایران اسلامی در سطح منطقه پرچمداری است، یک زمانی آمریکایی ها کشور ما را در مذاکرات سوریه راه نمی‌دادند ولی همه به روشنی ملاحظه کردند که مدتی قبل این ایران اسلامی بود که در مسکو با ترکیه و روسیه جلسه داشت و آمریکا و عربستان را در آن جلسه راه ندادیم.

وی به اهمیت توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و بر پیگیری آن توسط مردم و بخصوص مسئولان تاکید کرد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام همچنین به روحیه ایثارگری و فعالیت های مردم استان یزد در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و از آنها به نیکی یاد کرد.

رضایی گفت: استان یزد و مردم دلاور آن در طول انقلاب اسلامی، کمک های فراموش نشدنی به کشور و نظام کرده اند و این روحیه باید همچنان حفظ شود.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد مردم با شعارهای مختلف انقلابی بر تداوم راه امام راحل (ره) ، شهیدان و تحقق اوامر مقام معظم رهبری تاکید کردند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.