حماسه 9 دی وفا داری ، محبت و ارادت حقیقی مردم با بصیرت ایران اسلامی با انقلاب بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در مراسم گرامیداشت غیرت دینی مردم در حماسه نهم دی در مسجد انقلاب بجنورد گفت: نهم دی ماه، تجلی بصیرت نافذ و ابوالفضل گونه مردم هوشیار و انقلابی ایران بود.

سردار محمدعلی آسودی، زیرسوال بردن اصل انتخابات، تلاش برای بی آبرو کردن نظام، تبدیل خدشه به چالش برای نظام، خودداری از مرزبندی با اغتشاش گران و دشمنان، اهانت به ارزش ها و امیدوار کردن دشمن را بخشی از 15جرم آشکار فتنه گران برشمرد و افزود: این غیر از جرم ها و دسیسه های پنهان عناصر فتنه گر است که در سه گروه اتاق فکر، سران و عوامل فتنه قابل بررسی است.

وی همچنین نهم دی ماه را روز تجلی بصیرت نافذ و ابوالفضل گونه مردم هوشیار و انقلابی ایران بیان و اظهار کرد : این فضل خدا بود که هم چون حماسه آزادسازی خرمشهر، وفاداری، محبت و ارادت حقیقی مردم با بصیرت ایران اسلامی را به سمت حفظ انقلاب متمایل کرد و به استکبار جهانی هم نشان داد که مردم ما پشتیبان انقلاب هستند و دست از ولایت بر نمی دارند.

آسودی در ادامه به تبیین نقش مهم رهبری در مدیریت هشت ماهه جریانات سیاسی کشور از خردادماه 88 پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب با صبوری و به روش اقناعی، مانع دستیابی دشمنان و عوامل داخلی آنان به اهداف شومشان شد.


وفاداری ، محبت و ارادت حقیقی مردم با انقلاب



وفاداری ، محبت و ارادت حقیقی مردم با انقلاب

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.