کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت جهانی کسب و کار‌های متمرکز بر صنایع کوچک در دانشگاه علمی و کاربردی بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی در دانشگاه علمی و کاربردی بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر گفت: چندی پیش یک تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و صنعت و تبادل دانشجو و استاد میان دانشگاه جامع علمی کاربردی ایران، دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر و دانشگاه اف اچ ام آلمان منعقد شد و امروز یک کارگاه آموزشی در همین زمینه در دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر برگزار شد.

این دوره آموزشی با عنوان مدیریت جهانی کسب و کار‌های متمرکز بر صنایع کوچک و میانه سایز است که ده روزه بوده و در بوشهر و آلمان برگزار می‌شود.

اسکندری افزود:هدف از تشکیل چنین کارگاه‌هایی تبادلات علمی با دانشگاه‌های مهارتی است تا دانش دانشجویان و مدرسان در این خصوص به روز شده و از تجارب کشور‌های پیشرفته در راستای نیازمندی‌های بومی استان بوشهر استفاده شود.

نماینده دانشگاه اف اچ ام آلمان هم گفت: اکنون گام ابتدایی اجرایی شدن این تفاهم نامه است که در قدم‌های بعدی دوره‌های دیگری در مقاطع کاردانی تا دکترای حرفه‌ای و فوق دکترا برگزار می‌شود.

پورفسور ویدبرگ افزود:همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر و علمی کاربردی پلیمر در زمینه طرح‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای و عملیاتی کردن پروپزال‌های علمی از دیگر برنامه‌های تفاهم نامه‌های آتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه سه ساله است، اما دانشگاه اف اچ ام آلمان تمایل دارد این همکاری را در آینده هم ادامه دهد گفت:از سویی با انعقاد تفاهمنامه‌ای با استانداری بوشهر در زمینه طرح‌های دانش بنیان در حوزه‌های پسماند و محیط زیست می‌توان از حمایت‌های مالی دانشگاه اف اچ ام آلمان تا سقف سه میلیون دلار برخوردار شد.

انتهای پیام/م

کارگاه آموزشی مدیریت جهانی کسب و کارهای متمرکز بر صنایع کوچک

برچسب ها: مصلی ، 9 دی ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.