سرپرست پخش شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شماره کالابرگ دریافت نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سرپرست پخش شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کالابرگ دریافت نفت سفید به منظور ذخیره سازی سوخت زمستانی برای ساکنان شهری و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

وی افزود: در همین راستا خانواده‌های یک و دو نفره با ارایه کالابرگ شماره 338 می‌توانند نسبت به دریافت میزان 220 لیتر نفت سفید از نمایندگی‌های این شرکت اقدام کنند.

محمدی تصریح کرد: همچنین خانواده‌های 3 الی 4 نفره نیز با کالابرگ شماره 238 در تمام نقاط استان می‌توانند نفت سفید دریافت کنند.

سرپرست پخش شرکت فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: خانواده‌های 5 الی 6 نفره با کالابرگ شماره 538 می‌توانند نسبت به دریافت میزان 440لیتر در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و برای شهرستان‌های گچساران و باشت 220لیتر نفت سفید دریافت کنند.

وی در ادامه به خانوارهای 7نفر به بالا در سطح استان اشاره و اضافه کرد: خانواده های 7نفره به بالا با کالابرگ شماره 138 می توانند نسبت به دریافت میزان 440لیتر در شهرستان های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و برای شهرستان‌های گچساران و باشت 220لیتر نفت سفید دریافت کنند.

محمدی با بیان اینکه اعتبار کالابرگ ماه گذشته به پایان رسید عنوان کرد: کالابرگ‌های اعلام شده تا اطلاع ثانوی دارای اعتبار بوده و شهروندان و روستائیان می‌توانند از طریق نمایندگی های تعیین شده نسبت به تامین و ذخیره سازی سوخت زمستانی اقدام کنند و کلیه کالابرگ‌های گذشته فاقد اعتبار می‌باشند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.