دانشجویان بسیجی کاشان با انتشار بیانیه‌ای، روز 9 دی را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کاشان با صدور بیانیه‌ای روز 9 دی را گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است: فتنه 88 نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده‌نظامشان در داخل ایران به شمار می‌آید و رجوع به توصیه‌ها و دیدگاه‌های عناصری صهیونیست همچون «مایکل لدین»، «جین شارپ» و «جورج سورورس»، جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و غیرقابل کتمان است، اینکه فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های کاشان با اشاره به شکست برنامه‌های دشمنان تصریح کردند: اما این بار نیز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب‌خوردگان، اشتباه بود و غائله آفرینی آنان که همراه با تجارب آشوب‌های تیر 78 بود، به شکستی مفتضحانه منجر شد.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: آنان تصور نمی‌کردند که با وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی  جامعه، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و انقلاب بصیرت برپا دارند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب و نظام و میهن خود وفادارند و تبعیت از ولایت و حریم داری از این ستون خیمه‌گاه حاکمیت دینی را تکلیفی شرعی می‌دانند.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کاشان اذعان کردند: فتنه 88 سبب شد، خواص، محک خورده و چهره منافقان افشا شود، مردم هوشیارتر از پیش، صحنه سیاست داخلی و خارجی را رصد کنند، ضرورت تطبیق افراد با حق بیش از گذشته درک شود، توطئه‌های نوین و پنهان دشمنان خارجی و داخلی آشکار گردد، پالایشی اساسی در میان سیاسیون و تصمیم سازان علاقه‌مند به نظام و نفوذی‌ها صورت عینی گیرد و مرزبندی‌ها بین «خودی و غیرخودی» رنگی روشن پذیرد.

در بخش دیگر این بیانیه با اشاره حوادث عاشورای 88 آمده است: به در بررسی دوران فتنه اما یک نقطه عطف سترگ به چشم می‌آید، فرازی که بی‌شک به دلیل پیام‌هایش برای همیشه در تقویم انقلاب و تاریخ ایران ثبت‌شده است: حماسه نهم دی؛ مردم تهران ماه‌ها در برابر سران فتنه و اراذل و اوباش خویشتن‌داری کردند اما در روز عاشورای 88 دیدند که ضد انقلابیون نسبت به ساحت سرور آزادگان حضرت امام حسین (ع) گستاخی کردند، با شادی و هلهله جسارت کردند، به نفع اسرائیل شعار دادند و به عزاداران آل عصمت با دشنه و زنجیر حمله‌ور شدند.

بسیجیان کاشان خاطرنشان کردند: چنین بود که مردم صبور ایران تحمل از کف دادند و در روز غرورآفرین نهم دی به خیابان‌ها آمدند؛ حضور بیش از 4 میلیون دلداده به نظام، ولایت و ایران در تهران، خاطره 12 بهمن 57 را زنده کرد، خاطره روزی که مردم به استقبال از مقتدای عاشقی خود شتافتند تا حکومت الله پا برجا بماند.

آنان با تحسین حضور مردم در حماسه 9 دی اظهار کردند: مردم آمدند تا بگویند بصیرند، تا بگویند سکوت منحوس خواص بی‌بصیرت را تحمل ندارند، آمدند تا بگویند ولایت، رکن انقلاب و استقلال و بالندگی ایران است؛ بگویند تا نفس دارند مدافع دستاوردهای انقلاب خمینی کبیرند، بگویند ملت زنده است و اجازه نمی‌دهند نفوذی‌ها و بیگانگان با دین و ایران، سرنوشت جامعه دینی را به دست گیرند، انقلاب اسلامی مصادره نشدنی است. بگویند سیاست‌بازان را می‌شناسند و لاابالی‌گری‌های سیاست زدگان دل‌خوش به حمایت بیگانه را پس می‌زنند.

دانشجویان بسیجی کاشان 9 دی را روز انقلاب بصیرت دانستند و بیان کردند: نهم دی، شکست کودتای مخملین و بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی علیه ایران ما بود، نهم دی، انقلاب بصیرت بود و انوار بصیرت را به افق آینده منتشر کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه و اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت، در سالروز این حماسه بی‌نظیر از همه دانشجویان بصیر و ولایی دعوت می‌کنند که با حضور در این مراسم دین خود را به اسلام و شهیدان ادا نموده و بار دیگر خط بطلانی بر نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام و ایران بکشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار