حضور خودجوش مردم در حماسه 9 دی، مظهر قدرت نظام اسلامی بود که مانع نفوذ دشمنان به انقلاب شد و بساط فتنه کذایی را در کشور برچید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام محمد قاسمی خطیب موقت نماز جمعه ساری ، در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر باز بودن پرونده فتنه، و فتنه گران، گفت : هم اکنون نیز 30نفر از دنباله روان فتنه 88 با ارسال نامه ای به ترامپ ، خواهان پاره کردن برجام و تشدید تحریم ها علیه ایران اسلامی هستند، که ضرورت دارد امیدواران به فتنه در این زمینه پاسخگو باشند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش نمایندگان استان های شمالی در زمینه لغو طرح انتقال آب دریای خزر به کویر مرکزی ایران در مجلس شورای اسلامی ، خواهان هوشمندی مسئولان ارشد مازندران در زمینه خطر تکه تکه شدن استان در مناطق امامزاده هاشم ، گدوک ، خطیرکوه و میانکاله شد .

خطیب موقت نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران به آب و دریا زنده است، گفت : جدا شدن سرچشمه های استان که متصل به کویر مرکزی ایران است ، یک خطر جدی محسوب می شود.

حجت الاسلام قاسمی این رفتار مسئولان را نادرست خواند و افزود : مازندران هم می تواند مدعی مناطقی از تهران و سمنان شود که در گذشته جزئی از مازندران بوده است.

وی در زمینه آزادسازی حلب به دست رزمندگان مقاومت، گفت: این پیروزی نشان از قدرت جهانی ایران اسلامی است که نقشه آمریکا و همپیمانانش را نقش بر آب کرد .

امام جمعه موقت ساری افزود: خروج فرماندهان ارشد آمریکا ، انگلیس و عربستان از حلب با اتوبوس های سبز سازمان ملل را آشکار کننده حمایت این کشورها از گروه های تکفیری دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار