با حضور میلیونی مردم بصیر در میدان های اجتماعی عاملان فتنه ی 88 به سوراخ خود خزیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خطیب نماز جمعه ی ابهر با اشاره به این که در 9 دی مال سال 88 با حضوری ۴۰ میلیونی در کل کشور، بقای نظام و انقلاب اسلامی و سرزندگی و هوشمندی مردم را بار دیگر با عزت و اقتدار به رخ جهانیان کشیده شد خاطر نشان کرد: همه باید هوشیار و گوش به فرمان دیده‌بان انقلاب باشیم؛ چرا که هنوز هم می‌بینیم که بعضی از مسئولان با همان شعارهای فتنه‌انگیز به کار خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه ی ابهر ادامه داد:در سال 88 در واقع نوعی انقلاب رنگی یا مخملی در حال اتفاق افتادن بود که از شیوه‌های براندازی نرم و سرنگون کردن حاکمیت و جابه‌جایی قدرت از طریق تحولات سیاسی و با روش مبارزه منفی و نافرمانی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به تشکیل ثبت احوال بیان کرد: اطلاعات ثبت‌احوال برای شناسایی هم‌وطنان و برنامه‌ریزهای مختلف ضروری است. شناسنامه، هویت یک شخص را مشخص می‌کند و آمار ثبت‌احوال برای برنامه‌ریزی بسیار خوب است.

وی افزود: تقریبا از هر چهار ازدواج در شهرستان ابهر یک مورد منجر به طلاق می‌شود و این نشانه خطر و از هم پاشیدگی نظام خانواده است که مسئولان باید احساس خطر کرده و در فکر خانواده باشند و برای نظام خانواده وقت بگذارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.