انتخابات هيئت رئيسه شورای اسلامی مازندران مجددا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرهاد عسكری مدير كل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت : اگر چه در زمان آغاز جلسه تعداد اعضای حاضر دارای حد نصاب بوده است ولی خروج همزمان 9 نفر از اعضا به منزله اعتراض به كانديداتوری يكی از اعضا فرايند انتخابات را از رسميت خارج ساخته است .

وی گفت : با توجه به خارج شدن 9 نفر از اعضای شورا از جلسه انتخابات هيئت رئيسه شورای اسلامی استان و از رسميت افتادن جلسه، رای گيری فاقد وجاهت قانونی است و بايد مجددا برگزار شود .

وی تاكيد كرد : به استناد ماده 15 قانون تشكيلات ، وظايف و انتخابات شوراهای اسلامی كشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 با اصلاحات بعدی و ماده 11 آئين نامه اجرايی تشكيلات ، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی مصوب 1378 جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضای اصلی رسميت يافته و تصميمات با اكثريت مطلق آرای حاضرين معتبر است.

مدير كل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: با توجه به اين قانون و عدم حضور دوسوم اعضا در زمان انتخابات عملا جلسه از رسميت خارج شده و مصوبات شورا وجاهت قانونی نداشته و بايد انتخابات دوباره برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار