مدیرکل آموزش و پرورش استان آگاهی بخشی به خانواده ها در راستای تبیین سیاست های آینده دستگاه تعلیم و تربیت و اهمیت مشارکت آنان را از اصلی ترین برنامه های آموزش و پرورش استان دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی با استناد به سخنان مقام عالی وزارت آموزش و پرورش افزود: برای نیل به اهداف آموزش و پرورش و تحقق برنامه های این دستگاه باید، مسوولین آموزش و پرورش حضور مستمر و مجدانه ای در عرصه های مدارس داشته باشند و از نزدیک در جریان فعالیت های مدیران محترم و همکاران ارجمند آموزش قرار گیرند.

وی گفت: ایفای وظایف خطیر آموزش و پرورش و تعالی و پیشرفت برنامه های پرورشی، عنصر اصلی گفتمان وزیر محترم آموزش و پرورش است، بنابراین در استان موقعیت ویژه ای فراهم آوریم که با بستر سازی مناسب زمینه اجرایی نمودن این پیشنهاد مقام عالی وزارت اجرایی شود.

محبی از برنامه ریزی هدفمند جهت اجرای مسایل پرورشی و آموزشی یاد نمود و افزود: اگر بخواهیم به صورت ریشه ای و آینده محور برنامه های اساسی در ابعاد آموزش و پرورش در گستره مدارس داشته باشیم و شاهد شکوفایی این برنامه ها باشیم، باید باورمند و با مجاهدت مسایل آموزش و پرورش را مورد مداقه قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.